36759210_ml-33kiudd1acdnbyoijrgn40

תזונה בריאה לשמירה על איכותו ויופיו של העור

שקדים, אגוזים וגרעינים (חמניות, דלעת, פשתן, טחון) – לא קלויים ולא מלוחים.
ירקות חיים ומבושלים בצבעים שונים: 4-6 מנות ביום (עגבנייה, מלפפון, פלפל אדום, חסה, גזר, נבטים, עלי ביבי, ברוקולי, שורש פטרוזיליה, סלק).
פירות בצבעים שונים – לפחות שלושה ביום.
דגנים מלאים (אורז מלא, דוחן, קינואה, כוסמת, שיבולת שועל) – 3/4 כוס ביום.
קטניות (עדשים, חומוס, אפונה, שעועית, סויה) – 1-2 מנות ביום.
שמנים איכותיים – זית, שומשום – לפחות 3 כפיות, אבוקדו טרי.
דגים – 3 פעמים בשבוע לפחות.
יוגורט עיזים או יוגורט “ביו” (עם חיידקים פרוביוטיים) – 1-2 גביעים ביום.
שתיית מים, מיץ ירקות ותה צמחים (לפחות ליטר וחצי נוזלים ביום) – להזנת העור ולשמירה על גמישותו.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
שיתוף ב email
סגירת תפריט

לקוחות אהובים,
בעקבות המצב החדש הקליניקה תסגר עד להודעה חדשה. תשמרו על עצמכם ואני מקווה שנחזור לשיגרה כמה שיותר מהר כי אנחנו כבר מתגעגעים אליכם…
השארו מעודכנים בפייס, אינסטגרם ובאתר

באהבה, נעמה וצוות הקליניקה

מומלץ להשאיר פרטים עכשיו לשריין מקום ולמנוע זמן המתנה ארוך מהרגיל כשנחזור לשגרה

לקוחות יקרים ואהובים,
בעקבות המצב החדש הקליניקה תסגר עד להודעה חדשה.
מקווה שנחזור לשיגרה כמה שיותר מהר כי אנחנו כבר מתגעגעים אליכם..
שמרו על עצמכם והשארו מעודכנים בפייס, אינסטגרם או באתר

באהבה, נעמה וצוות הקליניקה

מומלץ להשאיר פרטים עכשיו ולשריין מקום בשביל למנוע זמן המתנה ארוך מהרגיל כשנחזור לשגרה

רוצה שנהיה חברות?
הצטרפי למועדון הלקוחות שלנו
ותהני מהטבות מיוחדות