טיפולים קוסמטים מומלצים

טיפולים קוסמטים מומלצים

הפנים הן מרכיב בולט במיוחד בכרטיס הביקור החיצוני שלנו, ועל כן אך טבעי שנרצה להפוך אותן למרשימות ומושכות. הרפואה האסתטית מציעה לנו מגוון רחב של פתרונות, כך שכל אחד וכל אחת יכולים למצוא מענה אפקטיבי במיוחד לרצונות הספציפיים שלהם ולהגיע למראה המחמיא ביותר האפשרי. טיפול נוסף שמשפר את איכות החיים במידה ניכרת הוא מניעת הזעת יתר בבית השחי – מצוקה אסתטית שמובילה לעוגמת נפש רבה ואף להימנעות מאינטראקציות חברתיות. בעמוד זה תמצאו סקירה של כמה מהטיפולים הקוסמטיים היותר מומלצים, כך שתוכלו לבחור מבין כל האפשרויות את אלה המתאימות לכם ביותר.

הרמת פנים עם חוטים נספגים

החל מגיל מסוים מתחילה תופעה של התרופפות הרצועות שתומכות ברקמות עור הפנים ועל כן צניחתן. התוצאה של הצניחה הבלתי נמנעת: מראה מלבני מוארך שנראה שמוט ומשדר עייפות ורפיסות. הפתרון – הרמת פנים בחוטים. החדרת החוטים הנספגים מעצמם לנקודות מדויקות בפנים מאפשר לרקמות העור להיאחז בהן ולחזור למקומן הטבעי, וכך נוצרת למעשה הרמת פנים אפקטיבית ללא צורך בניתוח. בנוסף מעודדות הזריקות שבאמצעותן מוחדרים החוטים לפנים את ייצור הקולגן והאלסטין, שני חלבונים שמובילים ליצירת רקמות עור חלקות ומוצקות. השינוי ניכר לעין באופן כמעט מידי ומחזיק מעמד כשנתיים.

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי נפוץ מאוד במסגרת הרפואה האסתטית שמאפשר לבצע שינויים רבים במראה הפנים. ביניהם: עיצוב מחדש של השפתיים והענקת מראה מלא ומושך לאיבר חשוב זה, מילוי שקעים בלחיים ומתחת לעיניים (טיפול שמחזיר לפנים את החיוניות והופך אותן לקורנות יותר) והחלקת קמטים וקמטוטים במחצית הפנים התחתונה ובעיקר סביב הפה. הטיפול מתאים לבני ובנות 30 ומעלה שרוצים לשמר חזות צעירה, מתבצע באלחוש מקומי והחזרה לשגרה בעקבותיו מידית.

מזותרפיה

אחד מטיפולי האנטי-אייג’ינג היעילים ביותר הקיימים כיום. מהות המזותרפיה היא דיקור עדין של עור הפנים – באמצעות מחט זעירה או מעין עט חשמלי – והחדרת ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חומצות בסיס וחומצה היאלורונית אל שכבות האפידרמיס והדרמיס בעור. חומרי הזנה אלה משפרים את מרקם עור הפנים והופכים אותו למוצק יותר וגמיש יותר.

מילוי שקעים

שכבת העור שמתחת לעיניים היא דקה מטבעה. בנוסף, ככל שאנחנו מתבגרים רקמת השומן שמתחת לעור באזור זה הופכת דקה יותר, וכתוצאה מכך נוצרים מתחת לעיניים שקעים לא מחמיאים. מאחר שהעיניים מושכות אליהן תשומת לב רבה, מילוי השקעים מוביל לשינוי משמעותי לטובה במראה הפנים באופן כללי. לנוכח רגישות האזור חובה להקפיד על טיפול קוסמטי זה אך ורק בידיים מקצועיות ומיומנות במיוחד.

עיצוב ועיבוי שפתיים

שפתיים דקות מקרינות קפיצות וקושי. אצל נשים מתווסף לכך גם הרושם של היעדר נשיות, שמזוהה עם שפתיים מלאות. עיצוב ועיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית מקנה להן את המראה הרצוי – תחילה מעוצב הקונטור (מסגרת השפתיים), לאחר מכן השפתיים עצמן ולהשלמת השינוי המבוקש מעוצבת הקשת שמעל לשפה העליונה. תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד עד חצי שנה. לאחר מכן ניתן לחדש את הטיפול היחסית פשוט ונטול תופעות הלוואי.

מיצוק העור

עם השנים העור בפנים ובצוואר הופך לפחות ופחות אלסטי, ועל כן נוצר מראה רפוי ולא רצוי. ישנן דרכים שונות למצק את עור הפנים ולהחזיר לו את המראה הבריא והמתוח – הדגש החשוב ביותר הוא על התאמה ספציפית של שיטת הטיפול למאפיינים הספציפיים של המטופל/ת, ולכן חשוב להגיע לקליניקה שמציעה מבחר רחב של טיפולים ושהצטבר בה ניסיון מקצועי רב.

 

שתף את המאמר